Prowadząc restaurację, kawiarnię, klub lub inny obiekt gastronomiczny, zadbaj o swoją rozpoznawalność i identyfikację wizualną. Goście konsumują nie tylko dania serwowane przez Twojego szefa kuchni, ale także atmosferę samego miejsca.
Z myślą o Twojej branży, pokazujemy nasze produkty, które idealnie pasują do Twojego biznesu i będą nośnikiem Twojego brandu w najlepszej jakości druku.
Papierowe podkładki sprawdzają się nie tylko w samoobsługowych kantynach jako higieniczna izolacja na tackę. Stwórz smakowity projekt podkładki i zamieść na nim: bieżące menu, grafikę dania dnia, ofertę specjalną czy promocję nadchodzącego wydarzenia.
Jeżeli prowadzisz lokal przyjazny dzieciom, stwórz na nich ciekawą kolorowankę dla najmłodszych.
Podkładki są doskonałą powierzchnią reklamową, więc nie zapomnij umieścić na nim swojego logotypu. Możesz je także udostępnić innym reklamodawcom i uzyskać z tego dodatkowe profity.
Ulotka wcale nie musi być nudna. Dzięki wielu formatom i różnym sposobom składania, możliwości ich wykorzystania są praktycznie nieograniczone. Doskonale sprawdzą się jako karty menu lub standy na stoliku widoczne już z daleka. Zrób dobre wrażenie i pomóż głodnym klientom szybko podjąć decyzję, co zjedzą dziś na obiad.
Na ulotkach składanych postawionych na stolikach możesz łatwo zaprezentować ofertę dnia lub kartę win swojej restauracji.
Niezależnie od tego czemu będą służyć, nikt nie oprze się pokusie ich naklejenia. Może to być zabawny tekst, obrazek lub logo Twojej restauracji – decyzja należy do Ciebie. To doskonały akcent, dzięki któremu będziesz mógł życzyć swoim gościom smacznego lub podziękować im za wizytę i zaprosić ponownie.
Wybierz kształt, rozmiar i kolor. Ogranicza Cię wyłącznie Twoja wyobraźnia. Dzięki najwyższej jakości wydruku ostateczny produkt na pewno będzie zgodny z Twoimi oczekiwaniami i wyobrażeniem.
Jeżeli serwujesz jedzenie na wynos, do opakowania posiłku dołącz naklejkę ze swoim logotypem.
Zrób dobre pierwsze wrażenie. Wizytówki wykorzystaj jako karty rabatowe lub lojalnościowe, które Twoi klienci będą mogli mieć zawsze przy sobie w portfelu. Zbierane na nich pieczątki lub naklejki mogą przekładać się na wymierne korzyści w postaci rabatów.
Wizytówki dodawane do rachunku pomogą zapamiętać klientowi nazwę Twojego lokalu, a podane na niej dane kontaktowe ułatwią dokonanie kolejnej rezerwacji.
Wykorzystaj je jako reklamę swojego lokalu, a także jako odrywany kupon na swoje usługi. Możesz zamieścić na nich zaproszenie, bezpłatny dodatek czy też zniżkę na kolację dla dwojga.
Wprowadź element zabawy do swojej oferty i wręczaj swoim gościom pakiet kuponów rabatowych wydrukowanych na ulotce ze zrywkami. Każda kolejna wizyta może oznaczać: darmowy deser, zniżkę na posiłek czy butelkę wina. Duży pakiet promocji zachęci Twoich klientów do powrotu.
Niezbędnik kelnera, czyli notes spiralowany. Zadbaj o to, aby Twoja obsługa należycie prezentowała się przed gośćmi lokalu. Eleganckie notesy z Twoim logotypem będą znacznie lepiej wyglądać niż pospolite żółte “sticky notes”.
Dzięki notesowi Twoi kelnerzy już nigdy nie pomylą zamówienia!
Pamiętaj, aby nie dać swoim gościom zapomnieć o sobie. Pod koniec posiłku podaj gościom rachunek w obrandowanej wizytówce bigowanej.
Zamieść na niej adres odnośnika do swojej strony w social media, aby Twoi goście z łatwością mogli pozostawić tam przychylną recenzję. Takie polecenie na Facebooku zobaczy średnio 30-cioro innych osób. Social Media to potęga marketingu szeptanego.
Jeżeli Twoja kuchnia stawia na często zmieniające się menu, tablica z tworzywa sztucznego pomoże Ci szybko zaktualizować listę dań czy zaprezentować ofertę dnia, ponieważ możesz po niej wielokrotnie pisać. Teraz jedynym Twoim zmartwieniem, będzie wytypowanie kaligrafa spośród swojej załogi.
Masz w swoim lokalu kącik dla dzieci? Możesz wyłożyć tworzywem sztucznym jego ściany! Do restauracji, w której można pisać po ścianach dzieciaki jeszcze nie raz przyprowadzą swoich rodziców.
Twoi pracownicy to Twój wizerunek! Schludny wygląd załogi jest tak samo ważny, jak smak Twoich potraw. Zadbaj o atmosferę w lokalu i ubierz swoją ekipę w pasujące do siebie koszulki z logotypem.
Na plecach każdego pracownika możesz napisać jego imię i funkcję, jaką pełni w lokalu. Niech goście wiedzą komu konkretnie mogą podziękować napiwkiem za świetną obsługę.